dimarts, 20 de gener del 2009

BASES DEL CONCURS

1) És una convocatòria oberta a tothom i s’accepten treballs individuals o en grup.

2) Les obres presentades han de ser originals i inèdites. Els participants es responsabilitzen que no hi hagi drets de tercers i seran responsables de qualsevol reclamació per autoria o plagi.

3) El disseny del logo es presentarà per a ser editat en colors (quatricromia) però també ha de ser adequat per a la seva conversió en imatge monocromàtica (en escala de grisos). A més a més, ha de ser possible convertir la imatge del logo en una imatge tridimensional per tal de fer-ne posteriorment una representació física tal com una mascota.

4) El lema s’entregarà a part com a arxiu de text (format TXT,HTLM...) o com a imatge digitalitzada amb les mateixes característiques que el logotip.

5) Les obres aniran acompanyades d’una fulla explicativa de la proposta del logotip i de l’eslògan que permeti una millor comprensió i avaluació dels mateixos. La fulla contindrà les dades de l’autor/a (nom, cognoms, DNI, adreça postal i electrònica, i telèfon de contacte).

6) El disseny s’haurà de lliurar en format digital, en CD (format JPG, JPEG, GIF, PNG, o BMP) amb la qualitat suficient per a la seva reproducció en paper en diverses mides. Les dimensions màximes seran de 1600 x 1200 píxels.

Si s’envia via mail, en un arxiu comprimit, tipus ZIP o RAR (mida recomanada que no superi els 200 KB).

7) El termini per a presentar els treballs comença des de l’anunci del concurs fins el 26 de febrer de 2009 i durant aquest període els autors hauran d’enviar els dissenys per correu electrònic a casaigua.fnca@unizar.es o entregar l’original (personalment o via postal) a l’adreça: Avda. Generalitat, 137-Plaça Carrilet,1, 1ª i 2ª planta. 43500 Tortosa (Tarragona).

8) La valoració de la imatge es farà tenint en compte la seva interpretació, representativitat i originalitat. En quant al lema escrit, s’apreciarà la seva facilitat de traducció i adaptació a totes les llengües oficials de l’àmbit ibèric.

9) En una primera etapa de selecció es descartaran els treballs que no compleixin qualsevol punt de les bases, es seleccionaran els vint millors dissenys i es publicaran a la pàgina web de la Fundació ( http://www.fnca.eu ) on hi podran votar els visitants del 3 al 8 de març.

10) El jurat estarà format per representants de la Fundació i experts en disseny del territori. Dels vint treballs penjats a la web es seleccionaran els tres finalistes amb el vot popular, i el jurat decidirà quin dels tres és el guanyador. El seu veredicte serà inapel·lable.

11) No serà retornat cap material presentat al concurs.

12) El disseny guanyador es farà públic el dia 13 de març de 2009 en una entrega de premis a la Casa de l’Aigua.

13) El guanyador quedarà en poder de la FNCA, la qual es reserva tots els drets de reproducció, ús i divulgació com a logotip i imatge del projecte d’estalvi d’aigua de la Casa de l’Aigua.

14) El premi per al guanyador consisteix en una baixada en piragua pel Riu Ebre per a 2 persones, un lot de material educatiu sobre el Delta de l’Ebre, una entrada a l’Ecomuseu i a la Casa de Fusta per a 2 persones, un lot de material educatiu sobre Els Ports, una visita guiada a l’exposició Geoports, i un lot de llibres de temàtica aigua. Per al segon i tercer classificats el premi consisteix en un lot de llibres, una entrada a l’Ecomuseu o a la Casa de Fusta per a 2 persones, un portacd’s i una estoreta pel ratolí. Tots tres finalistes tindran a més una excursió de grup als Ports per a ells i 3 acompanyants per finalista.

15) La participació del concurs comporta l’acceptació del contingut d’aquestes bases.

16) L’organització, d’acord amb tots els membres del jurat, resoldrà qualsevol cas no previst en aquestes bases, i el premi pot quedar desert en cas de que cap de les propostes sigui, a criteri el jurat, adequada als requisits demanats.

Per a qualsevol dubte o aclariment adreceu-vos als telèfons o correu següents:

977 445 471 / 649 197 884 casaigua.fnca@unizar.es

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada